Drugi tydzień w Maladze rozpoczęliśmy od praktyk, na których zadaniem było stworzenie mapy w programie ACAD. Praca przedstawiała ukształtowanie terenu pomierzonego parku  wraz z zaprojektowanym wyrównaniem terenu pod budowę budynku w kształcie prostokąta w wizualizacji 3D. Po praktykach udaliśmy się do Muzeum Motoryzacji i Mody w Maladze. Geodeci z dużym zainteresowaniem zwiedzali wystawę, która łączyła w sobie historię motoryzacji z różnymi epokami mody. Przy każdym eksponacie można było dostrzec tabliczki z ciekawostkami. W muzeum znajdowały się pojazdy oraz stroje których zobaczenie w Polsce jest praktycznie niemożliwe, począwszy od zabytkowych samochodów, takich jak luksusowe modele Rolls-Royce i Bentley, po unikatowe kreacje z różnych dekad, od takich projektantów jak Dior, Chanel oraz Dolce & Gabbana. Szczególną uwagę przyciągnęła kolekcja samochodów z lat 50. i 60., które były synonimem elegancji i nowoczesności swoich czasów.

Po wizycie w muzeum geodeci udali się na pobliską plażę. Następny dzień zaczęliśmy od prac kameralnych w pracowni budynku Euromind. Naszym zadaniem było obliczanie różnicy objętości profili poprzecznych o zmodyfikowanych powierzchniach w programie ACAD, a następnie przygotowanie tej pracy do wydruku. Po skończonych praktykach zorganizowana została wycieczka autokarowa wzdłuż wybrzeża  Costa del Sol do miasta Nerja. Podróż była pełna pięknych widoków na Morze Alborańskie i nadmorskie krajobrazy. W Nerji odwiedziliśmy Balcón de Europa, skąd wszyscy mogliśmy podziwiać zapierające dech w piersiach widoki na morze i okoliczne klify, a następnie przeszliśmy urokliwymi uliczkami starego miasta na pobliską plażę, gdzie mogliśmy pograć w siatkówkę plażową  i trochę odpocząć. Po udanym zwiedzaniu uczniowie wróciliśmy autokarem do rezydencji w Maladze.