Pieniny 3TG
W dniach 23-25 maja uczniowie klas: 1TG,1TB,1TA oraz 2TG i 3TG wybrali się na wycieczkę w Pieniny. Mimo wczesnej pory (wyjazd był o 7 rano) wszystkim dopisywał dobry humor. Pierwszym punktem naszej wyprawy była góra Wdżar, na której mają miejsce anomalia magnetyczne. Następnie zwiedziliśmy, wpisany na listę UNESCO, kościółek w Dębnie. Kolejnym ciekawym obiektem, w którym zaczerpnęliśmy garstkę teorii i troszkę praktyki z zakresu geodezji była elektrownia wodna w Czorsztynie. Potem udaliśmy się do zamku w Niedzicy słynącego z legendy o duchu Brunhildy. Miłą niespodzianką był dla nas przepływ gondolą po zalewie Czorsztyńskim. Po ciekawie spędzonym dniu dotarliśmy do pensjonatu,, Willa Konradówka’’, w którym czekał na nas pyszny obiad. Drugiego dnia po śniadaniu wyruszyliśmy w góry. Pierwszym szczytem, który zdobyliśmy były Trzy Korony. Po forsownym marszu wszyscy czekali już tylko na obiad i odpoczynek. Popołudnie spędziliśmy w Nowym Targu, a wieczorem zasiedliśmy do wspólnego ogniska. Trzeciego dnia wycieczki wędrowaliśmy wąwozem Homole i zdobyliśmy najwyższy szczyt Pienin –Wysoką. Ostatnim miejscem, w którym zjedliśmy ciepły posiłek i zaopatrzyliśmy się w pamiątki była Szczawnica. Po trzech dniach pełnych wrażeń i ciekawych doświadczeń szczęśliwie dotarliśmy do domu.